Regulamin Poradnia Świat

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG ORAZ STRONY INTERNETOWEJ

(www.poradniaswiat.pl)

 

§1. Postanowienia ogólne

1. Definicje:

·   Usługodawca – Radiant Minds spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Rakietników 8, 02-495 Warszawa, zarejestrowana w KRS pod numerem 0001092284, posiadająca numer NIP 5223290948 oraz numer Regon : 528014039.

·   Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem: www.poradniaswiat.pl

·   Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę

·   Użytkownik – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która (i) dokonała Rejestracji w Serwisie, lub (ii) dokonała rezerwacji terminu na grupie prowadzonej przez Specjalistę za pomocą Portalu Użytkownika

· Specjalista – współpracownicy Usługodawcy będący lekarzem / psychologiem / terapeutą/trenerem  lub inną osobą niewymienioną powyżej wykonującą czynności w zakresie świadczeń psychologicznych, terapeutycznych/szkoleniowych

·       Rejestracja – proces utworzenia Konta Użytkownika oraz Konta Specjalisty

·       Konto – wpis w bazie danych Portalu Użytkownika, dotyczący Użytkowników lub którego wynika możliwość dostępu do określonych Usług

·       Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na wysyłaniu i odbieraniu danych za pomocą publicznych systemów teleinformatycznych na indywidualne żądanie usługobiorcy – Użytkownika, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron

·       System – elektroniczny system zapisów na wybrane zajęcia znajdujący się pod adresem www.poradniaswiat.pl lub w aplikacji Poradnia Świat.

·       Portal użytkownika – część Systemu zawierająca wszystkie dane dotyczące Użytkownika wraz z informacjami o kursach na które jest zapisany, do której ma dostęp Użytkownik, poradnia oraz Specjaliści.

·       PayU – operator płatności internetowych, działający jako system, który daje możliwość dokonywania oraz otrzymywania wpłat przez Internet pomiędzy osobami posiadającymi konto e-mail. PayU daje możliwość płacenia kartą kredytową lub przelewem bankowym

·       Wizyta, Spotkanie lub Zajęcia – jednorazowe uczestnictwo w ramach jednorazowych lub cyklicznych spotkań/warsztatów/grup.

 

§2 Zasady opłat za spotkania/warsztaty/grupy w Poradni Psychologicznej “Świat”

1. Uczestnictwo w spotkaniach/warsztatach/grupach terapeutycznych w Poradni Psychologicznej “Świat” w formie:

·       stacjonarnej w placówkach przedszkoli Świat dziecka w Warszawie : https://swiat-dziecka.eu/kontakt/

·       zdalnej za pośrednictwem platform elektronicznych

wymaga opłacenia uczestnictwa w procesie zapisu na zajęcia za pośrednictwem Systemu, który korzysta z operatora PayU.

2. Opłacenie zajęć w formie jednej wizyty – spotkanie jednorazowe – możliwe jest za pośrednictwem systemu płatności PayU w formie płatności blik, kartą, szybkim przelewem.

3. Opłacenie zajęć w formie kursu składającego się z więcej niż jednej wizyty możliwe jest w formie płatności z góry za wszystkie wizyty lub w formie subskrypcji.

4. Subskrypcja jest:

– subskrypcją tygodniową, jeśli spotkania odbywają się co tydzień

– subskrypcją dwutygodniową, jeśli spotkania odbywają się co drugi tydzień

– subskrypcją miesięczną, jeśli spotkania odbywają się raz w miesiącu

5. wyboru rodzaju subskrypcji wymienionych w punkcie 4 Użytkownik dokonuje zapisując się na konkretne zajęcia.

6. Kwota subskrypcji stanowi wysokość opłaty za jedne zajęcia i widoczna jest w opisie spotkania/warsztatu/grupy terapeutycznej.

7. Odwołanie zajęć możliwe jest:

a) ze strony Poradni w sytuacji szczególnej, tj. w przypadku niedyspozycji specjalisty i braku możliwości organizacji zastępstwa. W takim przypadku opłata za takie zajęcia zostanie zwrócona, a w przypadku aktywnej subskrypcji opłata za takie zajęcia nie zostanie pobrana.

b) ze strony uczestnika na zasadach opisanych w par. 3

8. rezygnacja z subskrypcji możliwa jest w przypadku podania ważnej przyczyny rezygnacji z subskrypcji. Rezygnacja następuje w formie wiadomości e-mail przesłanej do Poradni na adres biuro@poradniaswiat.pl i jest w dalszej kolejności akceptowana przez Usługodawcę w ciągu kolejnych 7 dni roboczych.

 

§3 Zasady odwoływania uczestnictwa

1.     Użytkownik ma możliwość odwołania wizyty w grupie do 48 godzin przed planowanym czasem rozpoczęcia wizyty – dwukrotnie dla każdego z wybranych i opłaconych zajęć.

2.     Odwołania wizyty zgodnie z pkt. 1 par. 2 można dokonać za pośrednictwem konta Użytkownika w Portalu Użytkownika.

3.     Nie ma możliwości odwołania uczestnictwa , jeśli do rozpoczęcia wizyty pozostało mniej niż 48 godzin.

4.     W przypadku odwołania uczestnictwa na mniej niż 48 godzin przed planowanym czasem rozpoczęcia wizyty Użytkownik ponosi jej pełny koszt i nie przysługuje mu zwrot za tę wizytę.

5.     Umówienie i opłacenie uczestnictwa w grupie, której termin realizacji zaplanowany jest na mniej niż 48 godzin od momentu umówienia, skutkuje utratą możliwości odwołania uczestnictwa, a w przypadku braku obecności na zajęciach  Użytkownik ponosi pełny koszt.

 

§4 Zasady zwrotu płatności za wizyty

1.     Zwrot płatności za nieodbytą wizytę możliwy jest tylko w sytuacji, gdy Użytkownik odwołał ją na więcej niż 48 godzin przed jej planowaną realizacją i tylko w sytuacji w której Użytkownik nie wykorzystał możliwości dwukrotnego odwołania wizyty.

2.     Zwrot płatności za wizytę, która objęta była przedpłatą, odwołane zgodnie z niniejszym regulaminem następuje w ciągu 7 dni od jej odwołania: a) na numer konta, z którego została opłacona – w przypadku płatności dokonanej za pośrednictwem Portalu Użytkownika, b) zawieszenia subskrypcji na odwołane spotkanie.

3.     Jeśli wizyta została odwołana przez Poradnię na mniej niż 48 godzin przed jej planowaną datą rozpoczęcia Użytkownikowi przysługuje prawo do pełnego zwrotu płatności za tę wizytę.

4.     W przypadku spóźnienia się Użytkownika na wizytę stacjonarną 15 minut od jej rozpoczęcia specjalista, ze względu na dobro całej grupy ma prawo odmówić przyjęcia Użytkownika na grupę; w tej sytuacji Użytkownikowi nie przysługuje prawo do zwrotu płatności.

 

5.     Umawiając wizyty, które będą realizowane w formie zdalnej Użytkownik oraz Usługodawca zobowiązują się do korzystania ze sprzętu video oraz/lub audio. Sprzęt ma umożliwiać dobrą jakość połączenia. Użytkownik deklaruje, że posiada odpowiednie urządzenia, oprogramowanie oraz łącze internetowe, które umożliwia mu skorzystanie z usługi. Prawo do zwrotu nie przysługuje jeżeli wizyta nie odbędzie się z przyczyn technicznych leżących po stronie Użytkownika (np. brak zalogowania do Portalu Użytkownika o wyznaczonej godzinie, brak dostępu do internetu, lub jeśli numer telefonu jest nieosiągalny).

6.     W przypadku wystąpienia opóźnienia w rozpoczęciu wizyty, powstałego po stronie specjalisty Poradni Psychologicznej “Świat”, wynoszącego ponad 30 minut od planowanego czasu rozpoczęcia wizyty, Użytkownik może poinformować Koordynatora o rezygnacji z wizyty i jednocześnie zachować prawo do zwrotu płatności.

 

§5. Zasady korzystania z Portalu Użytkownika

1.     Usługodawca świadczy między innymi następujące Usługi: udostępnia wyszukiwarkę terminów do zajęć u Specjalistów współpracujących z Poradnią Psychologicznej “Świat”, umożliwia rezerwację i opłacenie uczestnictwa u Specjalistów współpracujących z Poradni Psychologicznej “Świat”, 

2.     Dostęp do wszystkich usług Portalu Użytkownika jest bezpłatny.

3.     Rezerwacja uczestnictwa w zajęciach Specjalisty wymaga podania Imienia, Nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail.

4.     Każdy Użytkownik może zarezerwować termin u Specjalisty za pomocą Portalu Użytkownika pod warunkiem pod warunkiem dokonania rejestracji w Systemie i dokonaniu opłaty za wybraną usługę.

5.     Zarezerwowanie wizyty u Specjalisty jest możliwe wyłącznie w przypadku wyrażenia przez Użytkownika wyraźnej zgody na przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych Użytkownika o stanie zdrowia (art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia 679/2016, tzw. RODO) oraz udostępnienia tych danych wybranemu Specjaliście, co odbywa się w drodze zaakceptowania niniejszego regulaminu w trakcie dokonywania zapisu. Usługodawca informuje, że brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych Użytkownika uniemożliwia zarezerwowanie wizyty poprzez Portal Uczestnika.

6.     Użytkownik, umawiając wizytę w systemie, zakłada konto na Portalu Użytkownika. W celu Rejestracji Użytkownik wypełnia formularz zamieszczony na stronie www.poradniaswiat.pl podając poniższe dane: Imię, Nazwisko, Telefon, adres e-mail, a także – w przypadku uiszczenia opłat za pomocą subskrypcji – udostępnia dane dotyczące karty płatniczej, które przechowywane są przez PayU. Użytkownik zakładając konto w Portalu Użytkownika jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie danych, a także kontakt drogą telefoniczną lub mailową niezbędny do realizacji wizyt.

7.     Przy rejestracji Użytkownik otrzymuje dane do logowania w automatycznie generowanej wiadomości e-mail.

8.     Po zalogowaniu się do systemu Użytkownik ma możliwość m.in. rejestracji wizyty, podglądu historii wizyt umówionych, odwołania wizyt oraz opłacania wizyt.

9.     Usługodawca zapewnia Użytkownikom dostęp do własnych danych osobowych oraz umożliwia ich poprawianie i uzupełnianie za pośrednictwem konta w Portalu Użytkownika lub po skontaktowaniu się z Działem Obsługi Użytkownika Poradni Psychologicznej “Świat”.

10.  Użytkownik jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo i zachowanie poufności swojego hasła do Profilu. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawniony dostęp do Konta na skutek uzyskania dostępu do hasła przez osoby trzecie. W przypadku podejrzenia możliwości ujawnienia hasła osobom trzecim, Użytkownik zobowiązuje się niezwłocznie zmienić hasło lub skontaktować się w tym celu z Usługodawcą.

11.  Usługodawca dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Serwisu oraz udzieli pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z jego funkcjonowaniem.

12.  Użytkownik za pośrednictwem Portalu Użytkownika ma możliwość wniesienia opłaty za wszystkie swoje wizyty.

13.  Umawiając wizyty, które będą realizowane w formie zdalnej Użytkownik oraz Usługodawca zobowiązują się do korzystania ze sprzętu video oraz/lub audio. Sprzęt ma umożliwiać dobrą jakość połączenia. Użytkownik deklaruje, że posiada odpowiednie urządzenia, oprogramowanie oraz łącze internetowe, które umożliwia mu skorzystanie z usługi.

14.  Użytkownik akceptuje fakt, że wizyty umówione przez Portal mogą się w wyjątkowych sytuacjach nie odbyć z powodu problemów technicznych, w takiej sytuacji osoby reprezentujące Usługodawcę (Dział Obsługi Użytkownika) skontaktują się z Użytkownikiem i ustalą inny termin spotkania.

15.  Zastrzeżenia, a także uwagi, sugestie i błędy strony można zgłaszać, pisząc na adres e-mail: biuro@poradniaswiat.pl.

16.  W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawie autorskim i prawach.

 

§6. Odstąpienie od umowy i reklamacje

1.     Użytkownik ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia zapisania się na zajęcia do danego specjalisty bez podawania przyczyny. Aby skorzystać z tego prawa, użytkownik składa oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie wiadomości email wysłanej na adres: biuro@poradniaswiat.pl. W takim przypadku Usługodawca obowiązany jest do anulowania subskrypcji lub – w przypadku dokonania płatności z góry – zwrotu wszystkich otrzymanych płatności w ciągu 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu lub do anulowania subskrypcji.

2.     Użytkownik ma prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku, gdy zajęcia ze specjalistą poprowadzone zostały w sposób niewłaściwy, niezgodny z umową lub z rażącym zaniedbaniem. Reklamacja taka powinna być zgłaszana bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu dwóch lat od momentu wykonania usługi.

3.     Aby zgłosić reklamację, użytkownik powinien określić swoje dane osobowe, opis usługi, która budzi wątpliwości, oraz dokładnie opisać zaistniałe zastrzeżenia. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej poprzez e-mail na adres: biuro@poradniaswiat.pl

4.     Usługodawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Usługodawca może podjąć działania naprawcze, takie jak poprawa jakości usługi, wykonanie dodatkowych świadczeń zgodnych z umową, lub w uzasadnionych przypadkach, przyznanie Użytkownikowi stosownego zwrotu kosztów.

5.     Użytkownik nie ponosi kosztów związanych z reklamacją usługi i ma zapewniony dostęp do wszelkich niezbędnych informacji dotyczących procesu reklamacyjnego.